donderdag 8 september 2016

Kaart in een aparte vorm

Vandaag heerlijk zitten knutselen met deze herfst mallen ondanks dat het buiten nog heerlijk zomers weer is.
Ik kwam een leuke challenge tegen op de kaartjes - inspiratie challenges blog.
De challange was om een kaart te maken in een aparte vorm. Laat ik nou net de gieter mal van Dutch doobadoo nieuw hebben dus meteen een goede reden om hem uit te proberen :-)
Ik heb een rustige maar leuke kaart gemaakt vind ik zelf. Ik hoop dat jullie dat ook vinden.

Mijn eekhoorn is ook druk bezig geweest en heeft alvast een deel van zijn wintervoorraad verzamelt.




gebruikte materialen:
Gieter Dutch doobadoo 470.713.614
Eekhoor en eikels van Marianne Design COL1410
Pompoenen Marianne Design LR 0431

Deze kaart doet mee aan de volgende challenge
http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2016/08/kic-challenge-91-aparte-vorm.html



1 opmerking:

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke