donderdag 3 november 2016

Snail Mail

Mijn 2e Hobby Snail Mailen

Zoals jullie op mijn blog kunnen zien maak ik graag kaarten :-) maar daarnaast ben ik ook graag bezig met Snail Mail. Wat is dit?

Dat is post versturen , dus geen mailtje , watzapp enz maar echte post die met veel liefde gemaakt is.
Wat is er nou leuker dan in je brievenbus een mooie kaart of leuke post aan te treffen.
En leuke post is het zeker. Alleen de envelop is vaak al super mooi en tovert een glimlach op je gezicht. En misschien ook wel op die van de postbode.
Er worden heel veel mooie creaties gemaakt waar heel wat uurtje knutselen en plezier in gaan zitten.
Daar word dan vaak een leuke brief  bij geschreven. En dan worden ze gevuld met leuke kleine cadeautjes. zoals bijvoorbeeld: thee, stickers, kaartjes, stempelafdrukjes, stansjes, te veel om op te noemen.
Deze extraatjes zijn meestal aangepast op het thema of op de interesse van de ontvanger.

Ik gebruik mijn spullen voor het kaarten maken ook veel om Snail mails mee te maken. De stansen en stempels zijn goed te gebruiken om de post mee op te vrolijke of om er een bepaalt thema/sfeer aan te geven.

Dus ook in deze hobby kan ik mijn creativiteit helemaal kwijt. Hier onder 2 voorbeelden een snail mail.
Dit zijn nog redelijk simpele. Er word heel wat moois gemaakt op pintrest staan genoeg voorbeelden



Herfst post


Groetjes Lonneke.

1 opmerking:

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke