dinsdag 6 december 2016

Kerst versiering of kaart

Hallo Allemaal

Hier weer even een berichtje van mij. Het is de afgelopen dagen een beetje druk geweest met gezellige activiteiten dus ik heb weinig geknutseld. Maar daar komt deze week weer verandering. Sinterklaas is langs geweest en heeft ook voor mij wat leuks achtergelaten. Ik heb leuke nieuwe knutsel spulletjes en stiften gekregen dus daar ga ik mee aan de slag de aan komende dagen.

Ik heb de afgelopen week in etappes nog wel gewerkt aan mijn kerstkaarten / versiering idee.
En dit is het eind resultaat.


Ik heb nog even ruzie gemaakt om het schud effect goed te krijgen maar uit eindelijk is het  goed gelukt.
De foto iets minder hihihi.

Een fijne avond en tot gauw.
Liefs Lonneke

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke