donderdag 19 januari 2017

Ten tiny Fingers

Hoi Allemaal

Vanochtend had ik even lekker knutseltijd voor mezelf ingepland.
Ik wou graag mee doen met de challenge van Scr@p- Card  en Hobbyvision  waarvoor je een schudkaart mocht maken. Voor die van Hobbyvision ben ik door drukte te laat maar hij kan nog wel mee doen bij Scr@p- Card.
Ik had al allerlei ideeen in mijn hoofd maar uit eindelijk is het een baby kaart geworden.
Ik wou namelijk ook aan de slag met de leuke baby spulletjes mal die ik bij Rimmies candy gewonnen had en waar ik nog geen tijd voor gehad had om mee te werken.




Zelf ben ik erg tevreden over het eindresultaat ook al zit er een fout in. Het maken van het schud gedeelte heb ik nog niet helemaal onder de knie . En volgens mij moet het makkelijker kunnen dan mijn gepruts met 3d tape.
Wat gebruiken jullie om de schudvorm te krijgen?

Ik heb in ieder geval een heerlijke ochtend gehad en ik hoop jullie ook.
De aankomende dagen ga ik aan de slag met de kaarten voor mijn dochter en man. Dus tot gauw.

Liefs Lonneke

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges
http://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl/2017/01/challenge-30-alles-geht-mit-marianne.html
http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2017/01/challenge-13-anything-goes-with-md.html
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/2017/01/scrp-cards-challenge-92.html
http://craftaddictionchallenge.blogspot.nl/2017/01/challenge-01-alles-mag.html


9 opmerkingen:

  1. Heel mooi je baby schudkaartje Lonneke...hele mooie details erop...
    en inderdaad de uitslag van Hobbyvision staat op hun blog ...maar bij de challenge kan je nog steeds een kaartje linken...raar is dat...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een superleuke schudkaart Lonneke.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve schudkaart Lonneke, zo schattig met die baby stansjes erbij!
    En ja je kan heel veel voorbeelden bekijken op you tube, zelf vind ik het met die foamblokjes ook een gedoe! Maak nu door extra laagjes ringen, vierkantjes, hartjes te stansen en die lijm ik op elkaar. Zo doet iedereen het op zijn eigen manier, maar video filmpjes kijken is ook verrassend! Jammer dat de challenge van HobbyVision af was, maar wij zijn ook heel erg blij met je prachtige inzending!!!
    Groetjes van Gerie en DT Scr@p-Cards Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lonneke wat een lief en heel mooi schudkaartje Dankjewel voor je deelname aan de challenge op het scrap-cards Liefs DT Martine fijne Zaterdag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige schudkaart.nik begrijp wat je bedoel met 3d tape. Dat is lastig als het rond is.
    Ik doe dan hele klein estukjes tape knippen en steeds aansluiten op het vorige.
    Je bent even langer bezig. Misschien heb je er iets aan?
    Maar super dat je een schudkaart gemaakt heb.
    Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Gr Anita Dt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps ik tik dit op de ipad....blijft lastig, sorry voor de fouten

      Verwijderen
  6. Hoi Lonneke
    Deze kaart is ook al zo leuk en lief en heel mooi is het schudgedeelte.
    Bedankt voor je deelname bij het CraftAddiction challengeblog en bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He Lonneke, dank je voor het meedoen bij Marianne Design Kreadivas met je schattige baby kaartje , succes en tot snel, lieve groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Lonneke ,a amazing baby card!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke