woensdag 22 februari 2017

Beterschap

Hoi Allemaal

Het is vandaag wel erg regenachtig. Ik ben al een paar keer nat geregend. En mag zo nog een keer door de regen om mijn dochter bij haar speel afspraak op te halen.
Maar het is wel IDEAAL knutsel weer hihihi. En dat heb ik dan ook gedaan.

Ik was bezig met de verjaardagskaart voor ons nichtje maar kon daar niet helemaal de goede papier combinatie voor vinden.
Dus ben ik even met een ander kaartje aan de slag gegaan.
Het is een beterschap kaartje geworden. Deze kaartjes maak ik eigenlijk zelden maar ik dacht dat hij wel handig is voor onze kerstmarkt plannen. Ik heb de sketch van The Sketchy Callenge gebruikt als lay out.


Ik moet toch nog wel even oefenen op dit soort kaarten. Maar nu eerst weer verder met de kaart voor ons nichtje. De vorm en het idee zijn er al nu nog de goede papier combinatie.

Ik hoop dat jullie ook een fijne knutsel dag hebben en anders misschien vanavond nog aan de slag kunnen.
Lieve groetjes Lonneke

Deze kaart doet mee aan de volgende challenge:





10 opmerkingen:

  1. Prachtig beterschapskaartje Lonneke...een heel lief plaatje erop en ook frisse en vrolijke kleurtjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel lief beterschapskaartje Lonneke en misschien heb je hem wel eerder nodig als dit weer aan blijft houden :p Ik ben vandaag ook een paar keer flink natgeregend, brr koud tot op het bot.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje! Af en toe heb je ze gewoon nodig en dan knapt de zieke vast snel weer op.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie vrolijke kaart en altijd makkelijk om op voorraad te hebben. De pleister staat er ook leuk bij. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card.
    Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi super cute image and love the design papers too !! Thank you for joining us in The Sketchy Challenges :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super cute love the image
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi,
    beautiful work, I like your colors and digi is sensational.
    Thank you for taking part in the challenge on Scrapping4funChallenge
    Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful!! Thank you for joining us at Scrapping 4 Fun ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke