zondag 26 februari 2017

Hoera 5 jaar

Hoi Allemaal

Dank jullie wel voor jullie lieve en leuke reacties op mijn kaarten. Ik lees ze met plezier.

Vandaag laat ik jullie de kaart zien die ik voor ons nichtje gemaakt heb. Ik heb een keer een ander modelletje gebruikt.
Hij is erg leuk geworden vind ik zelf en het patroontje ga ik zeker nog vaker gebruiken.
De foto is iets minder mooi maar de kaart is ondertussen al bij de jarige job dus kan geen nieuwe meer maken.



Wij gaan vandaag een lekker relax dagje doen. De meiden zitten onder tussen ik aan het schrijven ben heerlijk met de klei te knutselen en mee te zingen met hun achtergrond muziek.
Maartje heeft sinds vrijdag avond koorts en de griep. Dus we doen het lekker rustig aan. 
Ze wil overdag echt niet ziek zijn want dan mist ze te veel. Maar s 'avonds en s'nachts ligt ze flink te zweten en te spoken.
Ze wil vandaag heel graag de optocht kijken want oma en haar man lopen mee. (De enige carnaval vierders in onze familie) gelukkig komt de optocht hier een straat verder op voorbij dus hoeven we niet ver en zijn we zo thuis. 
Maar eerst nog even aan de knutsel met een lekker kopje thee erbij.

Ik wens jullie een fijne en relaxte zondag 
Liefs Lonneke

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:

5 opmerkingen:

  1. Heel lief dit kinderkaartje Lonneke...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lief kaartje voor je nichtje! Super schattig hoe de beestjes even om het hoekje komen kijken.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief kaartje! Gezellig dat je meedoet bij Anmacreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi gedaan!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes Monique DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Mooie kleuren heb je gebruikt
    Bedankt voor je deelname bij K&K

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke