donderdag 2 maart 2017

1e kerstkaart 2017

Hoi Allemaal

Ja echt waar . Nooit van mezelf gedacht  maar ik heb nu al mijn 1e kerst kaart gemaakt.
Ik had me wel al voor genomen om dit jaar ruim op tijd te beginnen met het maken van kerstkaarten. Dus dat voornemen is gelukt hihihi.

De leuke kleuren challenge van 52 weeks to Christmas heeft mijn geïnspireerd om aan de slag te gaan . Het zijn de kleuren waar ik van hou met kerstkaarten maken. En ik heb het Card in a box virus te pakken. Mijn hoofd loopt over met ideeën hiervoor. Dus ik dacht ik doe mee en combineer deze.
Mijn vriendin Kim word volgens mij gek van de appjes met card in a box fotos waar ik mee bezig ben. :-)






Nu gaan we hier gauw een boterhammetje eten want ze komen zo een aantal ruiten te vervangen. Brrrr.
En nog een muziek quize maken voor het kinderfeestje van Sanne morgen. Ze had zelf bedacht om op die manier de cadeautjes uit te pakken.

Ik wens jullie een fijne donderdag.

Lieve groetjes Lonneke
En ook van Sanne en Maartje

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
http://52weekstochristmas.blogspot.nl/2017/02/challenge-februari.html

7 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk deze kerst card in a box!
    Het model is echt super leuk, hier is er ook eentje in de maak hihihi!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer zo'n leuke boxcard, geeft niets dat je het virus te pakken hebt.:)
    Ik mag het graag zien!
    Leuk met de hond en het papier.
    Kozijnen vervangen,Brrrr en nat met dit akelige weer.
    Ik hoop dat het snel vervangen is.
    Veel plezier met het feestje.
    Fijne avond, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie box Lonneke in de juiste kleuren! Leuk dat je meedoet met de Challenge!!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lonneke,

    Ik heb net je blog ontdekt via 52 weeks to Christmas en ben gelijk volger van je geworden. Wat een super leuke boxcard heb je gemaakt! Mooie kleurtjes heb je gebruikt.
    Groetjes en wie weet tot blogs,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. toffe boxkaart!
    fijn dat je meedoet met onze challenge!
    nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk deze card in a box Lonneke...Prachtige kleurtjes ...en een leuk modelletje ook
    Ik heb er ook al meerdere van deze gemaakt...en handig hè je kan ze gewoon plat versturen...
    bedankt dat je meedoet bij de 52 WTC
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt met de gevraagde kleurtjes.
    Super leuk, de husky in de box.
    Groetjes, Yvonne
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke