maandag 13 maart 2017

Gast designer kaart

Hoi Allemaal

Zoals ik eerder hier schreef stond ik laatst in de top 3 van The Crazy Challenge.
Dit betekende dat ik ook gast designer mocht zijn. Het thema van de nieuwe challenge is Masculine.
Vandaag zijn de kaartjes op het blog geplaatst .En dit is mijn uitwerking geworden.


Gisteren even bij de Nellie Snellen dag geweest.Het was hartstikke druk dus we zijn niet lang gebleven.
Wel weer leuke ideeën opgedaan. En een hele handige stamping tool gezien van Nellie Snellen. 
Hij was helaas nog niet te koop . Dus dat word nog even wachten. Heb ik wel mooi de tijd om de verschillende merken te vergelijken en te kijken welke nu voor mij het handigst is.

Liefs Lonneke



3 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaart Lonneke!
    Het is was inderdaad heel druk bij Nellie Snellen. Ben ook niet lang gebleven. helaas jou niet gezien.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje heb je gemaakt als gastdesigner Lonneke
    heel leuk stempeltje erop en ook super mooi ingekleurd...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk Lonneke. Leuk platje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke