donderdag 18 mei 2017

Kaartje voor een vriend.

Hoi Allemaal.

Vandaag laat ik jullie het kaartje voor onze vriend zien. Hier had ik het al over in mijn vorige bericht.
Het idee voor het cadeau was er al een tijdje maar de kaart moest nog bedacht en gemaakt worden.
Ik heb in de kaart wat grapjes en leuke herinnering verwerkt.

Afgelopen zomer vakantie hebben we samen met onze vriend/buurman op dezelfde camping gestaan.
Daar was ik eerlijk gezegd wel een beetje huiverig voor want dat kan een hele vriendschap verpesten.
Maar het ging heel goed en de vriendschap is alleen maar beter geworden.
We hebben een leuke tijd gehad en er zijn ook heel wat grapjes gemaakt en gezellige avonden geweest.
Deze dingen heb ik in de kaart verwerkt. Tegen over de camping zat een steak house in country stijl waar we gezellig samen gegeten hebben. Dit thema heb ik als basis gebruikt.



Uiteindelijk is het een mooie en stoere kaart geworden. De kaart viel goed in de smaak en paste bij het cadeautje waar ook een grapje in verwerkt was.
Want bij dit stamcafe werd alleen koffie , thee en fris gedronken. Wij hadden een cafetiere mee om voor de koffie te zorgen. En de buurman een waterkoker voor mijn thee.
Ik heb een doggiebag van het steak house geregeld en deze gevuld  met een cafetiere, pak koffie en pel pinda's.
Dan kan hij op zijn volgende vakantie ook lekker koffie drinken.

Ik wens jullie een fijne dag vandaag .
Liefs Lonneke

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
http://mytimetocraftchallenge.blogspot.nl/2017/05/challenge-345-masculine.html
http://crafting-with-friends.blogspot.nl/2017/05/challenge-43.html
http://craftaddictionchallenge.blogspot.nl/2017/05/reminder-challenge-05-alles-behalve.html
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/2017/05/anmacreatief-challenge-68-mei-2017.html

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi en stoer kaartje Lonneke...leukedetails erop...en het zal vast wel in de smaak gevallen zijn bij jullie buurman/vriend....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lonneke
    Supermooie en persoonlijke kaart heb je gemaakt voor jullie vriend, heel stoer ook.
    Bedankt voor je deelname bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastic
    Thanks for sharing at My Time To Craft x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk. Gezellig dat je meedoet met de meichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke