woensdag 24 mei 2017

Mijn DT verjaardagskaart

Hoi Allemaal

Vandaag laat ik jullie mijn kaart zien die ik voor de challenge op het Crazy Challenge blog heb gemaakt.

Het thema van de challenge is verjaardag. Een kaart die je regelmatig nodig hebt.
Ik had van mijn vriendin een papier blok gekregen die zij niet meer gebruikte en dat lag nog op mijn bureau. Het zijn niet de kleuren die ik normaal vaak gebruik. Maar toen ik er door bladeren zag ik een hele mooie combinatie voorbij komen en ben ik daar mee aan de slag gegaan. Ik vind het wel leuk om af en toe iets anders te kiezen dan dat ik normaal gebruik.
Ik heb de sketch van cheerful sketches gebruikt als basis en bij een feestje horen slingers dus daar heb ik mijn nieuwe vlaggetjes van joy crafts voor gebruikt.
Ik vind de papier combinatie erg geslaagd geworden.



De afgelopen dagen heb ik met hoofdpijn rustig in huis wat aan gerommeld. En regelmatig met een haakwerkje op de bank gezeten. 
Ik hoop me morgen toch weer wat beter te kunnen concentreren en een beginnetje te kunnen maken met een nieuwe kaart.

Wat zijn jullie plannen morgen ? En hebben jullie ook lang weekend?

Ik wens jullie in ieder geval veel plezier met de plannen die jullie hebben dit weekend.
Liefs Lonneke

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:

6 opmerkingen:

  1. Hallo Lonneke,
    Leuk kaartje voor je Dt schap.
    Alles past prima bij elkaar.Vlaggetjes en bloemen zijn mooi.
    Ik hoor veel hoofdpijn om me heen of dat met het weer te maken heeft?
    Beterschap!
    Ja, lang weekend. Beetje schuur opruimen, fietsen,lekker relaxen en motor kijken voor mijn man😊.Misschien knutselen.
    Leuke dingen in ieder geval.Wens jou ook fijne dagen.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart als 1e kaart voor je designer baan. Sterkte met je hoofdpijn. Morgen en vrijdag vrij en dan het weekend weer werken. Geniet van je lange weekend.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart! Het papierblok kwam dus goed van pas! Gelukkig. Geniet van het lamge weekend. Ik moet morgen nog werken..

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi en gezellig kaartje, Lonneke.
    Leuk dat je meedoet met de schets van Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en gezellige kaart! dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een hele mooie kaart geworden en zo leuk om onze sketch er in terug te vinden.
    Bedankt voor je deelname aan de mei challenge van Cheerful Sketches.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke