dinsdag 20 februari 2018

Challenge 21 Creative Sketchy Challenge

Hoi Allemaal

Vandaag begint er een nieuwe challenge bij de Creative Sketchy Girls.
Deze keer is de opdracht gebruik knopen en touw.
Nou dat was niet zo moeilijk. Ik heb een hele grote knopen doos in huis dus daar moest wel wat leuks in zitten. Touwtjes bewaar ik altijd dus die heb ik ook genoeg.

Deze keer heb ik een leuk draakje uit gekozen waar ik helemaal weg van ben. En er zijn nog meer leuke variante van.
Dit is mijn kaart geworden. Ik ben er zelf helemaal weg van.


Wat een leif draakje hé? daar ga ik vaker mee aan de slag.
Ik wens jullie een fijne en cratieve week.

Liefs Lonneke

3 opmerkingen:

  1. Een lief draakje is het inderdaad Lonneke. Een leuke kaart in frisse kleurtjes is het geworden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk dit kaartje Lonneke...leuk idee met die knoop en het touwtje...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    เว็บไซต์ดูหนัง

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke